Null ootust null pettumist ehk nädalavahetus Haapsalus

Viimased kaks aastat olen veetnud jaanipäeva kodus, ühtede ja samade nägude nägemine külasimmanil on ka juba vähe piinlik. Seega viimasel minutil mõeldud-tehtud: kolm korda pidin helistama hotelli, et saada tuba. Teisisõnu, kuidas garanteerida viimasel minutil endale 100% tuba. Tuleb helistada iga 20-60 minuti tagant hotelli ja küsida hetke olukorda. Hotelli tubade olukord on sama muutlik, kui Eesti ilm- alati on halb ja ei tea mida selga panna.

Kunagi ammu sai Haapsalust läbi sõidetud, kuid see oli ka nii, et tulime häälega Hiiumaalt ning vahepeal enne Viljandit jäi ette Haapsalu. Paar pilti ja sammud edasi.

Fra Mare Thalasso Spa on muidu 3 tärniga ning arvan, et see on ka täpselt nii. Midagi pole üle, ega pole ka midagi puudu. Kõik täpselt nii nagu peab olema. Eriliselt vaatasin hotelli maja, mis nägi välja kui ämblikupesa (mitte halvas mõttes). Maja oli kahe-kolmekordne ning väga hubane. Me saime endale thalasso superior toa, mis oli kahe eraldi voodiga. Fra Mare-sse saime viimase toa, seega tuli võtta see mis oli. Broneerisime toa kahe eraldi voodiga ning palusime, et voodid kokku lükata- ehk oleks tuba ühe laia voodiga. Ma ei oleks sellele ilmselt tähelepanu pööranud, kuid see vaatas mulle täpselt voodi alt vastu- muigasin ja jäädvustasin hetke.

Selline lahendus hotellide puhul on täiesti tavaline, kui ei ole pakkuda DBL-i (tuba ühe laia voodiga), siis tõmmatakse voodid omavahel kokku ja fikseeritakse.

Tuba oli mõnusalt suur, avar ja rõduga (jess). Vannituba oli kahjuks duššiga, aga siin kohal peab meeles pidama- viimane see hapupiimane.

Toitlustus oli hotellis hea, sai käidud restoranis ning sõime kahel hommikul hommikusööki. Hotellides buffeed on alati suhtelised ning olen saanud paremaid ja halvemaid hommikusööke. Üks kõige paremaid asju hommikusöögil oli terrass koos hommiku päikese ja kohviga.

Saunakeskus oli väike, hubane ja mulle meeldis mullivannis end leotada- mida ma tavaliselt ei tee. Spaa osast võis leida 6 erinevat sauna: infrapuna-, leili-, soolasauna jne. Leilisaunas oli naljakas seik, kus sauna astusid kaks soomlast ning hakkasid kütma leili üles- ohh sa raks, nendega sammu pidada on sama hea kui soojenduseta joosta 10 km. Üks hetk tõusis soomlane püsti ja viskas pool ämbrit vett kerisele. Tundsin järsku kuidas viimane õhk saunas otsa sai.

Soomlastega ei tasu saunas tüli norida, teevad kohe 2:0

See kurikuulus Haapsalu külasimman, mis oli kohati naljanumber, vähemalt minu enda arvates. Oleme kõik harjunud, et kui öeldakse jaanituli siis tuleb kohe silme ette suur lõke, šašlõkk ja mingi kohalik süldikas. Enamusjaolt on ikka nii, kuid mitte seekord. Jõudsime parasjagu Aafrika randa ning hakkasime siis neid kolme punkti otsima. Bändi oli kuulda juba kaugel eemal, seega arvasime koheselt, et kuskil siin on ka tuli ja midagi head ja krõmpsuvat hammustada.

Olime 10 minutit ekselnud rannas, kuid mida pole- jaanituld. Me kahekesti oma vahel arutasime, et mis toimub või oleme lihtsalt pimedad. Mõni hetk hiljem, kui me vaatetorni ronisime. Avastasime kuskil lava taha oli tehtud väike-väike jaanituli, keegi laiskvorst ei viitsinud isegi seda kolmnurgaks ajada.

Haapsalu on muidu väike ilus linn, mulle väga meeldis! Kuid paraku peab tõdema, et seal ka omad väikesed miinused- õhtul peale kella 22.00-i pole kuskil erilist süüa. Kohti, kus jalutada see eest küll- promenaad, linnus ja linn ise.

Üle pika aja sai suhteliselt spontaalne reis tehtud ilma ootusteta, kõik mis juhtus oli pigem huvitav ning lisas puhkusele ainult elamust.

Written by itserkki

Kindlsati on olemas kuskil kergem viis, kuidas elu elada. Blogi on koht, kus ma seda proovin avastada :) Erkki.Meidla@gmail.com